Laukiame tavęs TĖVŲ KLUBE 💛

🎥 Nuostabiai unikali 2-4 m. vaiko raida

🎥 Nuostabiai unikali 2-4 m. vaiko raida

Kaina 9,00
Autorius Su ergoterapeute, TBRI praktike Giedre Sasnauskiene
Trukmė 2:09 val.
Formatas Video pokalbis
Kalba Lietuvių k.
Peržiūra Neribotai

📌 KLUBO NARIAI dalį mokymų žiūri nemokamai

Taip pat visos šeimos, įsigijusios 2-4 m. tėvystės programą turi nemokamą priėjimą prie pokalbio savo paskyroje.

 

🎁 DOVANA: Šiuo metu papildomai gaunate atmintinę su svarbiausia informacija iš pokalbio

 

Nuostabiai unikali 2-4 m. vaiko raida

Šio pokalbio metu kalbėsime apie individualius vaikų raidos skirtumus, jautrius laikotarpius, raidos sutrikimus, nervinės sistemos skirtumus, prieraišumo įtaką raidai, raidos regresiją ir kitus tėvams aktualius klausimus.

 

Kam rekomenduojame?

👶🏻 Tėvams, auginantiems 2-4 metų vaikus

 

✅ Pokalbio įrašas neribotam laikui

🎥 2:09 val. video pokalbio įrašas

 

✅ Pokalbyje aptarsime:

  • Kokios yra bendrosios 2-4 metų vaikų raidos gairės ir raudonos vėliavėlės?
  • Kaip labai gali svyruoti individuali vaikų raida ir vis dar išlikti normos ribose? Ko svarbiausia nepraleisti pro pirštus?
  • Kaip gali skirtis ankstukų raida?
  • Kokie dažniausi raidos nukrypimai ar sutrikimai yra nustatomi?
  • Nuo ko pradėti, kur kreiptis, kaip vyksta visas procesas, jeigu pastebimi raidos nukrypimai?
  • Ar tiesa, kad 2-4 metais išryškėja ar vaikas turi autizmą? Kaip atpažinti?
  • Ką vertėtų žinoti apie vaikus, kurie kaip tik turi pažengusią raidą, yra tin gabūs?
  • Kaip auginti pažengusios raidos vaiką? Kaip jo neperspausti ir kartu kurti aplinką, kad nenuobodžiautų su bendraamžiais?
  • Kas gali turėti įtakos raidai? Jautrūs laikotarpiai, nervinė sistema, prieraišumo tipas, namų aplinka, kita?
  • Kokios įtakos raidai gali turėti nervinė sistema?
  • Kokios įtakos raidai gali turėti prieraišumo tipas?
  • Ar yra situacijų, kurios gali sukelti raidos regresiją, kaip elgtis tokiu atveju?
  • Kokios įtakos raidai gali turėti ekranai? Kokios yra ekranų laiko rekomendacijos?
  • Ar galima rodyti filmukus vaikui valgant?
  • Kokie galėtų būtų pirmieji edukaciniai fimukai?
  • Ar normalu, kad vaikas bijo tamsos? Kaip padėti? Kokios baimės šiuo metu gali pasitaikyti?
  • Ar normalu, kad vaikas bijo garsų, pvz., dengiasi ausis kai būna triukšmingoje aplinkoje?
  • Ar normalu, kad 3 metų vaikas bėga ir slepiasi, kartais verkia, kai ateina svečių? Kaip padėti vaikui?
  • Ar normalu, kad vaikas labai daug fantazuoja, kartais atrodo, kad tam tikrose situacijose meluoja? Ar vaikai jau supranta melo prasmę?
  • Ar normalu, kad 2-4 metų vaikas dar nenori dalintis savo žaislais ar sunkiai supranta kodėl negali imti kito vaiko žaislo?
  • Kada vaikas išmoksta laukti savo eilės?
  • Kada vaikai pradeda suvokti laiko esmę? Pvz., kas yra rytoj, tuoj, rytas, vakaras, tam tikra valanda, savaitgalis
  • Ar normalu, jei tik kas nesigauna iš pirmo karto, vaikas stipriai susinervina ir nebebando. Kaip elgtis?
  • Ar normalu, kad 2,5 m. vaikas labai nerangus, dažnai krenta, jei eina ar bėga vienas?
  • Ar normalu, kad 2 metų vaikas nenori rengtis pats? Kaip paskatinti rengtis savarankiškai?
  • Ar gali pakenkti 2 metų vaiko raidai tai, kad jis darželyje bus vyriausias su 1 metais jaunesniais vaikais? Ar galima tikėtis kažkokių problemų?
  • Kaip elgtis, jeigu 4 m. vaikas nenori tuštintis tualete ar ant puoduko?
  • Ir kiti tėvų pateikti klausimai.

 

Pokalbio atmintinė su esmine informacija

 

Šeimos rekomenduoja

Apie lektorę

Ergoterapeutė, TBRI praktikė Giedrė Sasnauskienė

Ergoterapeutė, TBRI (pasitikėjimu grįstų santykių intervencija) praktikė ir Kauno kolegijos dėstytoja. Jau 10 metų kaip gilina žinias ergoterapijos, neurologijos ir sensorikos srityse. Daugiau nei 4 metus dirba vaikystės traumų srityje, gilina žinias prieraišumo teorijoje ir sensorikoje, kaip pirmosios gyvenimo patirtys paveikia mūsų reakcijas bei atsakus į supantį pasaulį. Veda vaikystės traumų ir sensorikos iššūkių mokymus tėvams, globėjams įtėviams. Specialistės tikslas – padėti suprasti, kas slypi už elgesio ir kokiais būdais galima įgalinti vaiką bei pakreipti jo elgesį tinkama linkme.

Giedrę galite rasti: @sensorikos_ypatumai

 

📌 Pokalbį pasieksite iškart po apmokėjimo

Iškart po registracijos ir apmokėjimo būsite nukreipti į video pokalbį, kuri galėsite pradėti žiūrėti iš karto arba sugrįžti kitu jums patogiu metu.

 

📌 Pokalbį galėsite žiūrėti neribotai

Pokalbis bus pasiekiamas ir jį galėsite peržiūrėti be jokių apribojimų.

 

📌 Norite pasiteirauti?

Kilus klausimams, kreipkitės el.paštu info@augantiseima.lt.

 

Su ergoterapeute, TBRI praktike Giedre Sasnauskiene

 

Ergoterapeutė, TBRI praktikė Giedrė Sasnauskienė

Ergoterapeutė, TBRI (pasitikėjimu grįstų santykių intervencija) praktikė ir Kauno kolegijos dėstytoja. Jau 10 metų kaip gilina žinias ergoterapijos, neurologijos ir sensorikos srityse. Daugiau nei 4 metus dirba vaikystės traumų srityje, gilina žinias prieraišumo teorijoje ir sensorikoje, kaip pirmosios gyvenimo patirtys paveikia mūsų reakcijas bei atsakus į supantį pasaulį. Veda vaikystės traumų ir sensorikos iššūkių mokymus tėvams, globėjams įtėviams. Specialistės tikslas – padėti suprasti, kas slypi už elgesio ir kokiais būdais galima įgalinti vaiką bei pakreipti jo elgesį tinkama linkme.

Atsiliepimų nėra.
Kaina 9,00
Autorius Su ergoterapeute, TBRI praktike Giedre Sasnauskiene
Trukmė 2:09 val.
Formatas Video pokalbis
Kalba Lietuvių k.
Peržiūra Neribotai